Sky Schiphol Taxi  
 
   
 

Bestel uw taxi online

 
   
 
Home
Over ons
49 EURO Actie
Voorwaarden
Tarieven
Online Boekingservice
Contact
 
 
 
 

VLIEGVELDEN
Niet alleen naar Schiphol, maar uiteraard bieden wij u ook de service naar alle andere vliegvelden, zoals:
Eelde-Airport
Eindhoven-Airport
Enschede-Airport
Rotterdam The Hague-Airport
Volkel-Airport
Zuid-Limburg-Airport

Ook de vliegvelden naar het buitenland bieden wij u als service aan, zoals:
Brussels-Airport
Dusseldorf-Airport International
Zaventem


Ga naar onze Online Boekingservice


ALGEMENE VOORWAARDEN
Reservering kunt u op 2 manieren doen. U kunt 24 uur per dag uw reservering telefonisch boeken. Of via onze online boekingservice. Voor meer hierover kunt u verdere instructies lezen bij de online boekingservice.

Enkele rit
U kunt vanaf € 55,- een enkele rit boeken naar Schiphol. Uiteraard bieden wij u ook een retourservice. De prijzen voor een retour zijn natuurlijk voordeliger. Voor de juiste prijzen kunt u kijken naar de tarieven.

Retourservice
Bij een retourservice dient u de terugreis vooruit te betalen. Indien u de terugreis niet betaalt, staat uw reservering niet definitief geboekt. U kunt de terugreis achteraf wel boeken, zonder betaald te hebben maar in dat geval gaan betalende klanten altijd voor op uw reservering. Ook is uw ritprijs € 5,- duurder, als u achteraf reserveert. Reserveringen dient u altijd via de Centrale te doen en niet met de chauffeur.

Controle van uw terugreisgegevens
U dient op de heenweg de gegevens van uw retourreis te controleren met uw vliegticket. Let vooral op de datum/ landingstijd en vluchtnummer. Mocht de landingstijd/vluchtnummer en datum van de terugreis niet overeenkomen met de gegevens van uw vliegticket dan wordt uw reservering opnieuw ingepland. Wij kunnen u dan niet garanderen dat u na 45 minuten na landingstijd door ons wordt opgehaald. Indien u voor de terugreis een andere vlucht neemt dan hierboven staat vermeldt dient u dat z.s.m. aan ons door te geven. Indien u dit niet doet en de chauffeur staat op een verkeerde dag op u te wachten, zijn de kosten voor uw rekening. Indien uw vliegtuig eerder landt, dus ongeveer 30 minuten eerder dan geplande aankomsttijd, dan is het voor ons planning technisch niet altijd mogelijk om de chauffeur eerder te sturen.
Indien uw vliegtuig meer dan 30 minuten vertraging heeft geldt de regel van circa 45 minuten na landingstijd niet meer. De wachttijd in dit geval kan dan maximaal uitlopen tot 1 uur. Wij proberen u natuurlijk zo snel mogelijk op te halen.

Terugreis (Schiphol)
Na circa 45 minuten officiële landingstijd staat de chauffeur met uw naambordje bij de Meeting Point. De Meeting Point bevindt zich in de centrale hal naast de NS treintickets en schuin tegenover de Burger King. De Meeting Point herkent u aan de Rood/Wit geblokte Kubus. Indien u de chauffeur niet ziet staan dan kunt u contact opnemen met de Centrale. De Centrale is 24 uur per dag te bereiken. Mocht u na 45 minuten niet bij de Meeting Point staan, dan gaat de chauffeur weer in zijn auto zitten i.v.m. het parkeerbeleid. Na 45 minuten dient u zelf contact op te nemen met de centrale om door te geven hoe lang het duurt voordat u bij de Meeting Point bent. 60 Minuten na landingstijd gaat er een wachttarief in van € 33,- per uur. Neem te allen tijde contact op met de Centrale om dit door te nemen. Mochten wij geen contact met u kunnen maken en de bagageband blijkt ook leeg te zijn, dan vertrekt de chauffeur. Mocht u problemen hebben met uw bagage en kunnen wij geen contact met u krijgen dan informeert de chauffeur of de bagageband leeg is en vertrekt dan vervolgens. De kosten zijn dan geheel voor u als u weer een taxi wilt reserveren.



Achteraf boeken
U kunt u taxi altijd telefonisch of via onze website reserveren. Betalende klanten gaan altijd voor op klanten die achteraf een boeking hebben geplaatst.

Onmacht
Mochten wij de terugrit niet kunnen uitvoeren wegens onmacht (bijvoorbeeld verkeersproblemen, noodweer, vulkaanuitbarstingen, bommeldingen, etc.) dan kan aan onze kwitantie geen rechten worden ontleend. Eventuele extra gemaakte kosten voor een andere taxi is voor eigen rekening. Wij proberen uiteraard een gepaste oplossing voor u te zoeken om u op te halen, maar mocht dit niet lukken dan krijgt u in ieder geval het geld teruggestort wat u al voor de terugreis had betaald. U kunt ons niet aansprakelijk stellen voor het niet uitvoeren van uw taxirit.

 
 
 
 

 

 
   

 

 
   
     
 
 
 

Sky Schiphol Taxicentrale